كلنا بنمشى فى الشارع و كلنا بنسمع الفاظ كتير خارجه بس انا اكتر حاجه بجد بتستفزنى لما واحد يشتم صاحبة الى ماشى معاه و يقوله يا ابن التيت او يمكن حتى يسبله التيت بس المهم انا بتغاظ جدا يمكن علشان هو صاحبة المفروض انه يحترمة بس المشكله انى بلقية عادى و يضحك لما يتشتم و كأنه قاله نكته بدل ما يتغاظ و يديله جوز اقلام على قفاه كأنه عادى انه يشتمة و يسبله التيت كمان
مش هتكلم كتير فى الموضوع ده لانى بردوا احيانا بكون متغاظ من حد و بسبله التيت بس فى سرى و خاصة لما يكون حد مهم بس الصراحه انا برتاح لما بعمل كده ياترى كلنا كده و لا انا لوحدى الى بسب التيييييييييييييييت
و عجبى ....,
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)

هناك تعليق واحد:
يالول يا حبى اخبارك
تصدق انا حصلى شبة الموضوع دا من كام يوم لقيت واحد صحبى بيكلمنى على التليفون وعمال يشتم انت عارف يا لول انا من يوم ما جيت السعودية يجى من سنة وشهرين مسمعتش الكلام ولا الشتايم بتاعت مصر مش عاوذ اقولك اد اية كنت متغاظ جدا وهو بيقولى كدا بس قولت فى نفسى العملية عملية تعود واحنا اصحاب وبنشوف بعض كل يوم كنا كدا لكن لما الواحد اتغرب شوية نسى الكلام دا كلة المشكلة انها عملية تعود انت تشتمم التيت هو يشتم التيت عملية تعود بس بالمناسبة دى ياصحبى عاوز اسالك على حاجة
هو الزاى الواحد يعرف انة غالى عند الناس بقالى سنة وشهرين متغرب ومش عاوذ اقولك زمان كان لية واحد صحبى اسمة ............؟ مش عاوز اقولك على كمية الرسايل ال كان بيبعتهالى والكلام الجميل ال كان بيخلى مراتى تشك ان الاسم ال على الموبيل اسمة وانة اسم واحده وانا بستهبل عارف لية من كتر ما كانت الرسائل فيها كلام حلو زادعية جميلة ولما كنا بنتكلم فى التليفون اكننا اتنين بيحبو بعض الكلام دا كان هناك وانا فى مصر ولما الواحد اتغرب مش هقول....... يترى عرفت مين صحبى وعلى فكرة دا مش هو لوحده كتير اوى اكنهم بيقولو كويس انه ..........وكسروا ورايا ....
إرسال تعليق